З української мови за темою «Урок розвитку зв
язного мовлення. Переказ тексту «Герб – тризуб» проведеного в 4-А класі
Тип і структура
уроку повністю відповідають темі і меті уроку з урахуванням особливостей учнів
класу.Урок спрямований, на підвищення рівня якості й ефективності навчання, на
всебічний розвиток особистості, будується як цілісна система взаємодії учителя
і учнів на основі співробітництва,з
урахуванням програмних вимог та урахуванням можливостей учнів. На уроці
комплексно розв'язуються завдання освіти, виховання і розвитку. Урок має раціональну структуру. . Зміст
навчального матеріалу відповідає основним принципам (науковість. зв'язок із
життям, системність, наступність ). Застосовуються
різноманітні методи проведення уроку. Використовуються нестандартні форми роботи: робота в групах.
Здійснюються диференціація й індивідуалізація навчання. Забезпечуються міжпредметні зв'язки: з
уроками читання та «Я і Україна»
Учитель
розвиває навчальну, пізнавальну діяльність учнів і керує нею, здійснюючи
стимулювання, організацію, контроль за засвоєнням знань, умінь і навичок, оцінювання
діяльності, озброює учнів прийомами самостійної роботи, формує навички
самоконтролю.
Для проведення уроку створені
необхідні умови: матеріальні, морально-психологічні, гігієнічні, естетичні.
Урок проводиться за планом - творчим робочим документом учителя.
З урахування
сказаного можна зробити висновок,що мета уроку виконана та досягнена повністю.
|